Onsdag 3/3

Redan torsdag igen imorgon, det är helt galet! Har haft en bra onsdag, utbildningsdagen var bra och intressant, men man blir ju lite trött bara sitta still en hel dag, det kommer man inte ifrån. Är van röra på mig rätt mycket ändå på jobbet.

Har haft vilodag från träningen, har bara blivit en 30 min rask promenad tidigare ikväll. Och så var jag ute 10 min på lunchen - gäller att ta tillvara på solen, gud så skönt! Blir nog vår trots allt! :o)

Har tvättat, och gjort 1 kg kycklingfiléer i ugn - så jag är ändå nöjd, det blev en rätt produktiv dag trots allt. Härligt!

Imorn blir det träning igen, troooor det blir benen som får sig en omgång i gymmet istället för bodycombat, är inte riktigt sugen på det utan är mer sugen på styrkan för tillfället. Skönt när man har lite flexibilitet i sin planering.

Äntligen är det Greys anatomy igen! =D Yeees! Onsdagskvällarna räddade framöver, särskilt nu när OS är slut.




Perfekt ha en laddning klara :o) Mums!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad kryddar du kycklingen med? Tycker att det är svårt att få bra smak...



2010-03-04 @ 13:38:40
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0