Same, same but sooooo different!

Värk som värk? Njae... Igår morse hade jag värsta mensvärken och idag har den ersatts av träningsvärk. Gissa vilket som är skönast?? :o) Har ingen megaträningsvärk ännu, men det kommer, det känner jag. Har småont överallt, i vaderna, rumpan, framsida lår och baksida lår. I LIKE! Därför får de stackars benen vila rätt mycket idag, blir överkroppsträning istället. Funderar på om jag ska splitta mitt tredje pass på två istället nu när jag har tid i veckan och ändå hinner vila. Men vet inte om jag ska köra bröst + mage och axlar + triceps eller blanda dem på något annat vis? Förslag? Är i alla fall de fyra muskelgrupperna som är kvar i veckan. Ett pass idag och ett på lördag. Hmmm. Eller så kör jag alltihop idag. Jaja, det ger väl sig under dagen. Synpunkter emottages tacksamt.

Önskar alla en trevlig torsdag! Gah, det är ju FREDAG imorn igen! Inte klokt, men härligt! :o)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hur ofta tränar du? :)

2010-03-18 @ 08:54:05
URL: http://ilovewords.se
Postat av: Jennie

Jag tror att bröst och triceps annars passar ganska bra att köra ihop. Dessutom brukar jag alltid köra axlar och mage i samma pass och det funkar grymt bra. Har inget bevis för att detta skulle vara bättre...tror bara att det skulle kunna funka bra ;)



Jajemen...jag kunde stå emot sugen igår =) Dock vaknade jag idag och det första jag tänkte på var att det vore gott med lite choklad. Men någon sån hade jag ju inte hemma och jag tänker inte bryta godisförbudet nu när jag har klarat 20 av 30 dagar. Det skulle ju vara himla onödigt faktiskt!

Jag SKA klara det här =)



Kram

2010-03-18 @ 09:25:55
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Nathalie

Oj, så flitig du är! Jag tränar tre gånger i veckan och det tycker jag är mycket, haha.



Ja, jag kom faktiskt iväg! Så nu sitter jag här med den sköna känslan :)

2010-03-18 @ 12:17:09
URL: http://ilovewords.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0