Skönt!

Blev 45 min spinning idag, så sköööönt! Jag svettas som en gris och det är så sjukt jobbigt! Det är så obeskrivligt härligt att bara ta ut sig på det viset. Jag älskar det! :o)

Är galet trött idag också, i alla fall ikväll. Är säkert för att spinningen tog alla mina krafter hehe. Imorn ska jag på dag 2 i arbetsmiljöutbildningen jag går och börjar en timme senare än vanligt. Hur skönt är inte det då?! :D Men klurar mest på hur jag bäst utnyttjar den här tiden. Ska jag ta tillfället i akt och sova en timme extra, eller ska jag ta tillfället i akt och gå en rask morgonpromenad innan man ska sitta inne hela dagen? Ja, det är dagens I-landsproblem. Kommer troligen i säng i tid idag eftersom jag känner mig så trött, så kanske ska satsa på promenaden. Jaja, jag får nog se imorn och ikväll när jag kommer i säng.

Är ju premiär för de desperata hemmafruarna ikväll, men vetifasen om jag orkar det alltså...


Svettig, svettigare, svettigast? Eller kanske rättare sagt - röd, rödare, rödast? :)

Snacka om påsar under ögonen. Ingen vacker bild - men dagens sanning haha.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ta fram samma fighting face i morgon bitti och gå ut och traska =P

2010-03-02 @ 22:33:18
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Ina

Va gött!! =)

Kollade du på Desperate sen?

2010-03-03 @ 07:53:43
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: anki/barbakvinna

jag får likadant när jag tränar och dagen efter på morgonen efter en hård styrketräning så är jag svullen fortfarande.

2010-03-03 @ 18:23:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0