Solen strålar - och vi med den!

Solen strålar från en klarblå himmel idag igen här i Göteborg. Det är helt underbart! Vi var ute och gick en rask runda, i och för sig bara 20 minuter, före frukosten i det härliga vädret. Jag tror minsann det börjar bli vår på riktigt nu! :o)

Frukostbuffén var över förväntan, helt fantastisk. Tog lite bilder på mina tallrikar :) Det fanns verkligen allt man kunde tänka sig. Det enda jag kunde komma på som inte fanns, efter en lång stunds funderande, var gröt. Men - jag kanske missade det, vad vet jag. Saknade det inte ;o)

Så nu är vi så redo vi bara kan vi för en shoppingdag i storstan! Yeeeeeeah!

Later!






Äggröran var ingen äggröra, eller smakade inte som det iaf. Vet inte vad det var :S

Kommentarer
Postat av: Bella Eklund

Hej tjejen! Såg din fråga om shoppinställen i götet nu. Om ni är i götet kommer ni säkert dra förbi nordstan, där rekkomenderar jag mina favoriter Moonsoon och Missäy. Billiga och speciella kläder, riktigt snygga toppen/linnen/t-shirts och brallor etc. Missäy ligger på undervåningen nära H&M och Moonsoon ligger nära, på övervåningen (över informationen). Bredvid Moonsoon finns även she shop, där de säljer tjej-träningskläder. Ja snygga träningskläder alltså. Missa inte det!! :D

2010-03-13 @ 12:43:31
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0