Underbart!

Kan inte skriva det nog många gånger, VÅREN ÄR HÄR! Det var fantastiskt skönt väder när jag kom ut från jobbet, det är ren skam att man ska behöva sitta inne hela dagen! ;o)

Ikväll var det som sagt dags för ben i gymmet - och det gick jättebra! Körde lite färre övningar, men tyngre. Körde benböj, utfall, benpress och baksida lår på boll. De visste var de tog! Kommer ha träningsvärk imorn, that's for sure. Love it!

Blir en sen middag nu, pasta och lax, och sen blir det sängen ganska tidigt. Måste ju vara pigg till morgonpromenaden imorn bitti :o) Åh, på fredag ska jag gå upp kl 05, ska åka från jobbet kl 06. Jaja, vad gör man inte för jobbet... suck.




Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt att ben passet gick bra igen!!

Här börjar snön försvinna men än så länge inga knoppar eller tussilago men det kommer nog snart =D

Kram

2010-03-24 @ 21:43:17
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Jennie

Vad duktig du är med dina morgonpromenader. Men det blir ju förståss lättare och lättare nu när våren är här. Dock är det ganska mycket snö kvar här i Småland men det är varmt och känns i luften att våren faktiskt är här, wonderful!



Ja det är ju sjukt kul att se resultat på måttbandet iaf, vågen bryr jag mig inte lika mycket om...jag får ju muskler liksom... ;)

2010-03-27 @ 13:36:57
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0