Upp och ner, ner och upp...

Ja, idag har det verkligen varit en sådan dag! Började kanon då jag vaknade pigg och utvilad, gick ut på morgonpromenad som var fantastiskt skönt och hade en allmänt bra morgon. Tiden gick fort på jobbet fram till lunch, härligt! Sen ringde min mamma och berättade en tråkig sak vilket gjorde att allt bara sjönk. Humöret, piggheten, ja allt gick ner på lågvarv :/

Var sugen på att träna idag och jag fick tillbaka piggheten senare på eftermiddagen i alla fall. Men sen bara kom allt över mig igen och jag kunde bara inte fokusera på träningen. Tankarna snurrade runt, runt i huvudet = ingen riktig fokusering på vad jag gjorde i gymmet.

Fick ihop 2 ryggövningar och 2 bicepsövningar i alla fall, men var så gott som gråtfärdig där emellan. Lyckades trots allt vara fokuserad just när jag körde övningarna och de gick skitbra ändå! Ökade vikterna på båda bicepsövningarna och latsdrag, samt ökade reps i chins (i maskin). Så just det är jag är jag jättenöjd med!

Summa summarum = grymt sorglig dag, men både nöjd och missnöjd med träningen. Jobbigt att fokusera på nåt när man har andra tankar i huvudet som snurrar runt, runt.


Världens finaste hund *love you*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja usch va jobbigt när man tänker på honom men han mår nog bra o har det bra nu så får man tänka..... Kram/Sus

2010-03-23 @ 08:01:10
Postat av: Sabina

Det är skönt ibland att kunna göra det man brukar fast det blir svårt i livet. För mig är det rutinerna som gör att jag håller mig kvar i såna situationer.

2010-03-23 @ 12:54:19
URL: http://motionsinspiration.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0