Utmaning vecka 11!

Tänkte köra en personlig utmaning vecka 11, nu får jag ta tag i mig själv helt enkelt :o) Kanske nån vill hänga på?

*Komma i säng kl 22 på kvällarna, senast

*Ställa klockan på 06, senast, och INTE snooza utan gå upp direkt

*Äta frukost hemma

*Komma i tid till jobbet, gärna lite tidigare än 07.30

Ovan SKA jag klara måndag till fredag.

Dessutom ska jag INTE äta något godis överhuvudtaget den här veckan, och det gäller måndag till söndag!

Någon som är med mig nästa vecka?! ;o)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Godisförbudet är jag ju självklart med på eftersom jag ju har 13 dagar kvar på min egen godisutmaning (att klara en hel månad utan godis). Det andra hoppar jag nog över...kommer aldrig klara att komma isäng innan 22 eftersom P är som piggast på kvällen och då vill jag gärna vara uppe och umgås. Dessutom är det den enda tiden vi hinner umgås på ;P

2010-03-16 @ 12:41:15
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0