Veckan är igång!

Årets första morgonpromenad (en veckodag, innan jobbet) är avklarad! Helt underbart härligt, 40 minuter blev det, mer hann jag inte. Nästa promenad ska jag gå ut lite tidigare, för när jag väl kommit ut går jag gärna lite längre, i alla fall om det är lika fint väder som idag. Cirka 1° +, solen på väg upp men den hann inte riktigt upp innan den försvann bakom alla moln. Men jättefriskt ute, så gott som vindstilla.

Veckan kunde inte börjat på bättre sätt! Nu är jag redo för allt vad dagen kan tänkas bjuda på :o) Önskar alla en trevlig måndag!


Bilden ljuger lite, så mörkt var det inte ute. Det är inte världens bästa mobilkamera, nej...

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0