Weekend i Göteborg bokad :)

Åh jag och mamma har precis bokat en hotellweekend nästa helg i Göteborg! Så otroligt mysig vi ska ha! Slappa, shoppa, äta gott osv. Lovely! Det blir på Gothia Towers, inte illa va! ;o)



Är så glad för detta! Då ska jag passa på att ta en tur in på Löplabbet vid Heden och kolla löparskor, hört att personalen är duktig där :)

Jag älskar bo på hotell, det bästa jag vet är nog Hotel Globen i Stockholm. Har ännu inte hittat nåt som slår detta! Kanske Gotia gör det? Det får vi se! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Jenny, jag hittar inte din mail, skulle du kunna maila mig?

2010-03-07 @ 21:21:32
Postat av: Jennie

Det låter ju superhärligt! Jag skulle också behöva komma iväg lite ;)

Ska åka och hälsa på mamma och pappa om 3 veckor dock så jag får väl se fram emot det =)



Promenaden var riktigt härlig innan, ångrar verkligen inte att jag gav mig ut =)



2010-03-07 @ 21:29:24
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Sus

Åh va mysigt kan hon inte bjuda med mej o Caisa oxå:))) Kram

2010-03-09 @ 08:09:11

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0