Zzzzzzzzzz ----> Jaaaaaaa!

Gah, idag var det riktigt tungt att komma upp! Tycker ändå jag kom i säng i hyfsad tid och har sovit mer än 7 timmar i alla fall, men jag trodde jag hört fel när klockan ringde. Så otroligt trött, sömnig och seg. Men - väl ute på min promenad, som jag tvekade inför i några sekunder i sängvärmen, kändes det så otroligt mycket bättre! Nu efter en 30 minuters rask, frisk promenad är jag bra mycket piggare och redo att börja dagen på riktigt. :o) Så enkelt kunde jag byta trötthet mot energi!

Och nu radar vårtecknen upp sig, ett efter ett. Det gör mig så lycklig och full av energi!

Det BÄSTA vårtecknet av dom alla, nåja ett av de bästa i alla fall ihop med fotbollsallsvenskan, är just detta. Bulls uteservering är på väg upp! :o) När jag idag såg det så kände jag av en sån otrolig längtan efter sommaren, och jag bara vet det:

DET KOMMER BLI EN FANTASTISK VÅR!

Ja, inte bara på grund av Bulls såklart, utan det kommer bli en fantastisk vår fylld av träning, promenader, fika på uteserveringar, ett härligt Göteborgsvarv och allmän njutning! Vi har en fantastisk tid framför oss mot sommaren. Vilken lycka!


Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

duuu, nu kan man gå på terrängsidan av örjans vall!!!!! bara lite lite snö kvar här och var! testa!!

2010-03-24 @ 08:40:14
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Jennie

Åh nu längtar jag också massor! Låter ju superhärligt så som du förklarar vad som är vår för dig =)



Ja, jag tycker absolut att du ska vara stolt över dig själv som har varit ute och travat nu tre dagar i rad! Hejaheja!

Jag är iaf grymt stolt över mig själv idag...en mil liksom, utan problem =) Glad!

2010-03-24 @ 13:34:54
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0