Färdigpumpad för idag :o)

Då var veckans bodypumppass klart, det är ju bara så roligt för tillfället! Bra kombination med löpningen också, men jag längtar allt till gymmet igen och till tiden efter Göteborgsvarvet då jag ska fokusera 100 % på styrkan typ. Längtar, längtar. Men var sak har sin period! :o)

Har laddat hem ett fotoredigeringsprogram, jäkligt kul! PhotoScape, finns gratis, perfekt. Kul leka lite! Har bara testat med ett foto nu precis, men ska bli kul sätta sig in i programmet lite mer så man kan utnyttja det.

Imorn är det Vårruset här i Halmstad, jag ska inte springa i år... Har inte anmält mig med något lag, men visst kan man efteranmäla sig imorgon. Men betala typ 200 spänn för att få springa på berget just imorgon, det känns lite sådär. Jag ska springa mitt eget Vårrus på Prins Bertils stig istället. Mycket coolare ;o) Billigare framförallt!

Nu hör jag hur spikmattan ropar efter mig, får nog dra mig bortåt den snart... med nya Hänt Extra. Love it!



Kommentarer
Postat av: Ina

Åh! Tack för tipset! Skall kolla på den där fotoredigeraren =)

HAHA!! Jag ser ut som ett utsketet äpplamos nu.. finns inget att se på =) Vill kunna sätta ut sånnadär spontana kort på mig, som du och måååånga fler gör. Men jag blir aldrig nöjd med mina bilder, ever. Förutom -det gamla- presentationskortet på mig.. Jag ser inte klok ut på kort, för så som jag ser ut där ser jag inte -riktigt- ut IRL. På riktigt. =/

Too much information för dig kanske :) Jag behövde visst lätta på hjärtat där lite =)



KRAAAAAAM!

2010-05-03 @ 21:48:23
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Träningsglädje

åh, photoscape är superbra!!! använde det jämt förut, fast det funkar tyvärr inte på mac...

2010-05-04 @ 20:38:48
URL: http://www.traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0