Fyndtorget Live

Imorn är det dags för årets "Fyndtorget Live" i Halmstad Arena, som arrangeras av Hallandsposten. Ska stå där och sälja detta år också, ska bli roligt. Har plockat ner lite från vinden som jag verkligen inte behöver, och plockat lite här och var här hemma ;o) Guuuud, man har ju så mycket grejer, som man inte behöver?! Tycker i alla fall att detta är en rolig grej, det man inte själv vill ha är det alltid någon annan som vill ha.

"Jätteloppis 8 maj 2010  -  Halmstad Arena
Den 8 maj ordnar Hallandsposten en jättestor loppmarknad med 300 bord inomhus i Halmstad Arena."

Jag ska bland annat sälja träningslinnen från Rönisch och andra märken, antingen aldrig använda, eller använda en gång. Lite andra träningsrelaterade prylar också, såsom reflexväst och pannlampa - båda i förpackningar och oanvända.

En hel hög med träningstidningar tänkte jag också försöka bli av med. Många är ju roliga att ha och läsa sedan, så jag har sparat alla Runners World och alla Body. Men lite Topp Hälsa, iForm och Aktiv Träning har jag slängt ner, och några Allt om Mat och Laga Lätt. Vill inte räkna hur många tidningar jag lagt ner, men det är rätt många. Kollan man på priset på framsidan och räknar dem så ja, tänk er själva. En hel del pengar där ja.

Direkt därefter blir det till att sätta sig i bilen och köra ner till Malmö - SM-final Drott-Sävehov. Ska bli sjukt kul. Hejja hejjaaaa! SM-guld hade varit fantastiskt, men två är också bra. Ni hör hur jag garderar mig ifall de förlorar va ;o)


Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0