Härliga fredag!

Äntligen är den härliga fredagen här! Startade på bästa sätt, rask morgonpromenad med Träningsglädje, mycket trevligt!! :o)

Har varit grymt effektiv så jag har redan duschat, fixat håret och sminkat mig - men har bara varit hemma från promenaden i en halvtimme. Bra jobbat, Jenny!

Men va f-n, nåt har hänt med min mail och min messenger! När jag satte igång datorn nu så stod det "Det finns ingen i din kontaktlista än". What? Och klickar jag på mailen så kommer jag in och det nyaste mailet är från 2010-03-23. Suck. Inte kan väl allt försvinna från hotmailen på det viset?! Och från messenger?! Jaja, får kolla på det ikväll.

Nu är jag redo för några timmar på jobbet och sen är det helg! :D

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

duktigt! själv gick jag och la mig en timma... haha.

2010-05-07 @ 10:03:00
URL: http://traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0