Jag är nöjd!

Det var nog det värsta jag gjort haha, det var så sjukt varmt och så sjukt jobbigt! Särskilt andra halvan av loppet, då fick jag gå och springa om vartannat för att orka med det. Och när jag hade sprungit cirka 17 km och folk började ligga kollapsade här och var så var jag ändå nöjd att jag tagit det lite lugnt. Men ändå så roligt! Uppdaterar mer ikväll, tänkte bara säga att jag lever och att jag inte kollapsade utan jag tog mig i mål :o) Tiden 13 min sämre än förra året - men hey - jag är nöjd ändå!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra jobbat! Kram

2010-05-23 @ 17:32:03
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Alexandra

2010-05-23 @ 20:24:02
Postat av: Anonym

Grattis till bra lopp! Vilken insats att ha sprungit i den infernaliska värmen, Jenny! Var stolt!

Nu får du återgå till pumpandet! Jag däremot ska börja sikta in mig på min halvmara till hösten.

2010-05-23 @ 20:25:39

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0