Let's kick some ass!

Change of plans, as usual! Jag kan nog aldrig hålla det jag har planerat, om jag ska köra själv. Har jag bestämt med någon annan så kör jag naturligtvis enligt planen ;o)

Så det tänkta trappasset/intervallpasset flyttas till imorgon, och nu sticker jag istället till Sats för ett härligt BOX-pass! :D Jag hade bokat in mig på BodyCombat, men ångrat mig och avbokat - trodde jag iaf - till förmån för löpningen, men så ringde de från Sats och sa att passet var ersatt med ett box-pass istället. . Och det kan jag självklart inte missa, det är ju skitkul! Jenny som har det dessutom - hon är grym!

Så nu ska jag slåss för allt i världen ;o) KUL! Är såååå sugen och superpeppad nu! Yeah!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0