Lördag idag ja....

Jag är helt förvirrad på dagarna, trots att jag jobbade igår. Det verkar vara mer än min hjärna klarar av :o) Dessutom är det ju HBK-Djurgården på Örjan i eftermiddag och det brukar ju vara match på söndagarna. När jag vaknade idag fick jag tänka en lång stund, "är det söndag, nej det är lördag?", innan jag insåg att det är lördag = jag får sova imorgon bitti också. Att det så ofta kan vara det första jag tänker på morgonen när jag vaknar, när jag får sova nästa gång.

Idag är jag sugen på lite bodypump! Tur för mig då att det är ett pass kl 12 :o) Regnet verkligen öser ner så man blir inte så sugen på en promenad, men jag tror faktiskt jag ändå ska ta mig ut efter pumpen en sväng. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... eller hur var det? Regnkläder och keps så är man pretty safe i alla fall. Är ändå inte så kallt, drygt 12°. Skönt!


Bild från Google

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi vilken söt bild ;)



Åh nej, ingen mannagrynsgröt, vilken katastrof. Jag fick en skål i morse också. Smakade kanon!

Jag tror också att jag har förätit mig lite på ägg...tyvärr. Men det mättar ju så himla bra så det är svårt att ersätta det med något annat! Säg till om du kommer på nåt ;)

2010-05-15 @ 23:36:54
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0