My god!

Ooooooh yes! Vilken j*vla pass rent ut sagt! Så härligt jobbigt, svettigt, flåsigt och framförallt ROLIGT! Vi var 8 pers... haha var höll alla andra hus idag?! Visserligen extrainsatt klass istället för combat, men ändå. Jaja, desto mer plats och utrymme i salen för oss :o) Vi körde på fullt ös, medvetslös typ. Jag älskar det.

Knappt en timme sedan passet slutade, och jag är fortfarande helt skakis i armarna. Och hög på endorfinkick. Vilken energi! Och jäklar vilket pump jag fick i biceps?! Gaaah! Är stenhårt nu, jackan stramade som fasen när jag skulle hem. Sååå roligt, det har jag inte fått så mycket av styrkan (?).

Jenny är så jäkla grym, hoppas det blir fler box-pass med henne! :D Måste nog köra nåt spinningpass med henne snart, det har jag aldrig gjort, hon sägs vara lika grym där.

Min morfar var faktiskt boxare! I Föreningen Gamla Halmstad står han som "Binnberg, Lennart, boxare 2003:156". Kul! Alla andra är fotograf, textillärare, radiotekniker etc, men han är boxare. Låter coolt! :o) Tänk om man har haft det i generna? Om man hade tränat boxning när man var ung kanske man hade varit grym? Jaja, det får man ju aldrig veta, man kanske hade varit värsta talangen... who knows!

Imorn bitti blir det morgonpromenad tidigt som fasen! Gött. Hehe. Om jag kommer i säng i tid. Annars blir det sjukt jobbigt. Men, men. Jag har det i mina egna händer, bara att välja. Gött eller jobbigt. Gött eller jobbigt. Kommer bli gött! :o) Ska bli roligt med sällskap + att jag nu måste gå upp när klockan ringer.



Färgen passar lagom till hur jag kände mig när passet var slut :o)

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

haha ja inga ursäkter imo nu!!! funderar på om jag ska skippa csi kl 23 eller inte. jag borde ju, men jag har börjat gillar min sena csi-rutin. livsfarligt!!!

2010-05-06 @ 22:11:15
URL: http://www.traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0