Pics från Bohusgården, Uddevalla

Det är tur man inte är iväg på utbildning med facket (SKTF i mitt fall) särskilt ofta. Det var två mycket bra utbildningsdagar, känns som om jag har lärt mig massor, och som jag faktiskt har mycket nytta av i vardagen som förtroendevald på arbetsplatsen. Roligt när det verkligen ger något! Men ja, det är tur man inte lever i den verkligheten varje dag, som sagt. Det är mat, dricka, godis och andra frestelser överallt precis hela tiden, så två dagar räcker gott :o)

Skönt ha en extra dag ledig idag också, extra tid att röra lite på sig, det behövs. Glad jag tog den där löprundan i tisdags i alla fall, helt underbara omgivningar där utanför Uddevalla!


Började bra första timmarna ;o)


Fanns lite nyttigare alternativ i pauserna unde dagarna...


Detta fanns att tillgå, tillsammans med allt annat, 07-22. Fanns en likadan kyl med diverse olika läsksorter också. Tog ett par cola light men annars höll jag mig till vatten i alla fall.


Mums!


My god. Ni ser ju, kan man motstå detta under långa utbildningsdagar?! Nej. Omöjligt.


Vi jobbade faktiskt ordentligt också upptill allt ätande/drickande ;o)


Härlig kvällsbild från fönstret i hotellkorridoren, där nere jag sprang tidigare på dagen :)


Jättebra hotellrum, allt man kan önska sig. Rätt "vanliga".


Fint bo själv i dubbelrum, skönt man inte föses ihop med nån man inte känner :)

Japp, det var det hela. Tog inga bilder på övrig mat, det hade känts lite dumt haha. Men på luncherna och på frukosten var det gigantiska bufféer med allt man kan tänka sig. Var nog inget som saknades, what so ever. Bl a fick man grädda sina egna våfflor till frukost. Efterrätt varje dag till lunchen. Fanns marängswiss (stavning på den??), chokladpudding och vispgrädde, citronfromage, jordgubbsfromage, hallonpanacotta... ja, galet var det.

Rätt komiskt att hela detta inlägget från mina två utbildningsdagar består av mat, godis, mat, godis. Men ja, det känns som att dagarna har handlat mycket om det, jag var nästan helt chockad när jag såg allt. Men jag har faktiskt inte vräkt i mig helt ohämmat, utan jag har tänkt lite på morgondagen (läs: sommaren) också, så viss måtta har det faktiskt varit, tro det eller ej :o)

Idag ska jag testa en ny träningsform, ska bli spännande. Ska dessutom göra det tillsammans med min mamma, riktigt kul! Har aldrig tränat ihop förut. Och detta kan man tydligen anpassa efter sina förutsättningar. Spännande! Återkommer senare ;o)

Kommentarer
Postat av: Ina

Va gött med massa mat =)

Låter som du haft en trevlig liten tripp =)



Ja nu får du berätta vad det är för ny träningsform! Nyfiken =)

2010-05-13 @ 18:44:22
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0