Produktiv söndag - förhoppningsvis...

Idag har jag mycket på schemat som jag vill/ska hinna med, får se hur mycket som blir verklighet :o) Än har jag inte kommit igång med något av det...

  • Diska, plocka iordning, städa
  • Städa på balkongen
  • Titta på handboll på tv - Ystad mot Drott
  • Ut och springa i det härliga vädret
  • Lyssna på fotboll på radion - Brommapojkarna mot HBK
  • Laga mat inför veckan
  • Kvällspromenad
Som sagt, ska försöka hinna med allt det. Men jag har en känsla av att det jag absolut kommer hinna med är handbollen och fotbollen *skratt* Förstår inte varför...

Just ja, igår köpte jag en MC-hjälm, wohooo! Nu är det "bara" kläder som saknas... och det är inte särskilt billigt. Så jag får se när det blir, kollar lite begagnat och så, behöver ju inget nytt.

Nä, nu får jag sätta igång om jag ska få någonting gjort. Roger är i garaget och tvättar MC:n. Får se om han kör en runda idag i alla fall, men han har lite ont i underarmarna så vi får se. Hade helst velat ha på lite grym musik till min städning, men kan inte komma på någonting alls just för tillfället...


Hjärtat på sin MC för första gången, när vi var och hämtade den :) Nöjd, nöjdare nöjdast?

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0