Valborg och 1 maj

Hej!

Vi hamnade på lite valborgsfirande med Lions igår, haha :o) Dom hade lite lottstånd och så sjöng en kör in våren (eller vad det nu är dom sjunger för?) Tog 6 lotter för 20 kr, gav 3 till Roger och jag öppnade 3 själv. Vem vann? Jo, Roger såklart. Men man kan säga det var min förtjänst också va? ;) Han betalade, jag drog, han öppnade.


Nice va? Jag blev jätteglad, det var typ högvinsten.

Vi fick ett litet infall så nu är vi på väg till Gekås i Ullared - weeehoooo! Hoppas på lite fynd! Man vet aldrig vad man hittar... men jeans och skor står på listan. Och schampo och balsam. Och hårfärg. Resten är öppet :o) SKOJ! Jag älskar verkligen Ullared, kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira en tråkig röd dag på en lördag.

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

måste ta mig dit någon dag, har ju aldrig varit där. skandal!! :)

2010-05-04 @ 20:40:13
URL: http://www.traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0