Vilosam söndag

Även idag blev det totalvila, förutom en 15 min rask promenad hem till mina föräldrar för lite lunch, men det räknas knappt va? :o)

HBK förlorade såklart, vilken vecka. 3 förluster av 3 möjliga inom loppet av 7 dagar. Jag säger då det.

Jag har ändå tagit mig i kragen ikväll och färgat håret, det var verkligen välbehövligt, hade värsta utväxten. Passade även på att lägga en ansiktsmask av choklad, my god det både luktar och ser ut som chokladmousse. Man blir inte alls sugen... gah. Tur man inte har nåt sådant att äta på hemma ;o) Jag känner mig själv, därför handlar jag aldrig hem sånt. Smart va.


Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

känns rätt skönt ibland att inte hålla på några lag. fast... jag får ju aldrig uppleva någon lagglädje då heller iof..

2010-05-09 @ 22:36:46
URL: http://www.traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0