Back in Malmö

Sitter hemma hos älsklingen nu och vi ska snart ut på stan en sväng. Köpa lite proteinpulver och äta lunch på världens bästa salladsbar! :o) I em blir det äntligen av - vi ska se Luftslottet som sprängdes! Udda tid på eftermiddagen, men vadårå. Då har man ju kvällen fri sen! Blir lite lördagsmys med ett par kompisar.

Lite bilder från min fredag bjuder jag här på :o)


Min omgivning på väg hem från jobbet igår eftermiddag. Man kan inte klaga!


Sötaste lilla kissen - tillhör Rogers kompis


Sista bilden får bli en slapp bild på min älskling i kompisens soffa igår kväll :)

Åååh hann inte med mitt planerade träningspass igår eftersom jag fick vara hemma på eftermiddagen med vård av sjuk dator. Nu har han repat sig och fungerar normalt igen. OCH fotona är räddade, just in case. I'm happy! Men det stör mig att jag inte hann köra axlar + löpbandet som tänkt, men jag får ta det imorn när jag kommer hem istället. Då är det även lite kalasande på kvällen, så gäller att ha en välplanerad dag. Och det har jag :o)

Nä nu blir det ut i solen!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ibland får man planera om när det händer oväntade saker!



Jag vilar nu fram till måndag eftersom jag fortfarande inte är bra i tanden och det ger mig både huvudvärk och feber...suck!

Men...vilar jag nu så är jag förhoppningsvis pigg på måndag =) Hoppas, hoppas!



Ha en bra dag! kram

2010-01-09 @ 12:26:10
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: 3lin

Härlig bild på snön, och katten var ursöt :)

2010-01-09 @ 20:15:47
URL: http://trelins.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0