Bästa känslan!

Åh vad jag är glad att jag tvingade mig själv iväg på passen idag :o) Glad att jag inte gav efter för lite trötthet och lite småvärk i huvudet bara, vet ju att det oftast blir bättre när jag kommer iväg.

Idag var inget undantag! Men Hanna, var höll du hus idag då? Jag vill se dig på combaten på torsdagar ju! ;o) Det blev iaf ett bra pass, har grym träningsvärk i benen efter gårdagens gympass, men det gick ändå rätt bra när jag väl kommit igång. Men visst, det kändes en hel del :)

Efter combaten var det teknikklass på SatsFlow, bestämde mig för att gå på den också. Och det är jag jätteglad för! Är lite blandning av yoga, kampsport, tai chi osv. Betydligt jobbigare än vad man kan tro, men ack så skönt i musklerna. Träningsvärken gjorde att jag blev lite hämmad i vissa benövningar/-positioner, men ändå helt okej. Skön stretch och avslappning på slutet också. Var lite längre än vanligt (har bara varit på det en gång innan för längesen), så 75 min exkl avslappningen.

Men guuuud vad jag är ovig! My god. Ett sånt här pass en gång i veckan behöver jag, minst. Ojojoj! :)

Jag är riktigt nöjd med kvällen nu! Har precis ätit ett kvällsmål bestående av knäckemackor med avokado + lättfil och müsli.

Nöjd och glad förtjänar jag att lägga mig strax på spikmattan och läsa innan jag sluter ögonen. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättebra att du tog dig iväg. Så duktig är du! Det blir ju faktiskt oftast bättre med skallebanken om man får träna lite, det tycker iaf jag =)



Ha en bra fredag! Vill se kort på nya frillan sen! Kram

2010-01-29 @ 07:39:32
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: a ♥

va bra. ;)

2010-01-29 @ 08:04:59
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0