Bra dag idag! :o)

Idag har varit en jättebra dag, sitter nöjd, mätt och glad i soffan med datorn i knät och handbollen är i full gång på min fina TV. Är så himla glad att jag fick den i julklapp :o)

Blev ett grymt rygg- och tricepspass idag. Kände mig stark och kunde köra på med bra vikter och bra tempo. Härligt! Körde slut både på ryggen och triceps, I like. Måste börja använda mina dragremmar i bl a latsdrag och enarms hantelrodd, händer/underarmar tar slut innan ryggen, det är lite frustrerande. Även om dessa också blivit starkare så har dom inte blivit det i samma takt som ryggen. Körde ingen cardio idag. Gick raskt hem från jobbet innan träningen, det får räcka för idag.

Åååååh mina byxor har kommit!! :D Yeah! Dom satt bra! Visst, dom är inte stora ;o) Men dom satt ändå bra. Och om någon till några månader kommer dom sitta ännu bättre!! Så det så. Då det är sträck på sidorna typ och så, så får man inte jättesmala lår i dom. Men - det har jag ju inte heller. I och för sig inte så mycket fett på dom nu faktiskt, men rätt mycket muskler :) Försökte fota mig i dom men det gick ju sådär va. Min kamera är inte den bästa, så det blir jox i spegeln med blixt, utan blixt blir det suddigt trots starka lampor på toaletten osv. Men ska be någon ta kort på mig nån dag så ska jag visa. Dom är skitsnygga!

Imorn är det combat igen, wehoooo! Det är så KUL! Jag tittade lite idag när de tränade box på sats, åh vad sugen jag blev. Ser så sjukt roligt ut, och gick på det för ett tag sen när de hade på söndagar, men det var något år sedan. Är sugen igen, men har ingen att gå med. Känns som att alla går 2 och 2. Men kanske bara är mina hjärnspöken och min osäkerhet som gör att jag inte vågar gå dit... Får se nån vecka om jag vågar mig på det, jag vill ju gärna :o)

Känner att jag behöver mkt sömn när jag tränar mkt, så det blir strax till att se andra halvlek i handbollen i sängen på spikmattan :)

Natti natti alla träningsfreaks! Och alla andra såklart :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Absolut! Bara man väl kommit igång så rullar det på sen! :) Tycker combat ser helfestligt ut men har aldrig provat det konstigt nog! Lycka till imorgon!

2010-01-20 @ 23:05:04
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0