Combat!

Ah idag gick luften ur mig efter lunch typ. Hade en bra förmiddag, och en jättemysig lunchdejt med Maria där vi åt gottgott i personalmatsalen på jobbet, men sen blev jag bara så sjukt trött och seg. Hjälpte inte vad jag gjorde, segheten försvann inte.

Tänkte först skippa träna idag, jag var ju så trött och seg. Men sen, va f-n, hade jag någon anledning _egentligen_ att inte träna? NEJ!

Så det var bara att bita ihop och slänga på sig träningskläderna en stund efter hemkomst och traska bort till Sats för ett pass BodyCombat! Wohoo vilket peppande och energigivande pass det blev! Hade lite svårt hänga med på vissa grejer, är inte så hemma inom kampsporten typ och det var ny koreografi, men hey - det var skitjobbigt i alla fall! :o)

Nu sitter jag här nyduschad och nöjd, har precis ätit en tortillawrap med grillat kycklingkött, tomat, gurka och creme fraiche. Mumma!

Är dock seg i kroppen nu igen även om inte huvudet är lika trött längre, så det blir sängen om inte alltför länge. På spikmattan till att börja med såklart, vad annars ;o) Bland de bästa köpen jag gjorde hösten -09 vill jag lova!

Kan knappt fatta att det är fredag imorn igen, det är rätt galet. Tyckte nyss det var söndag och jag åkte hem från Malmö, och så är det helg nu igen. Galet ja. Helt galet. Händer ju en hel del i helgen, jag ska stå på loppis och sälja all skit jag hittar här hemma :D Hahaha. Vi och dom andra lodisarna typ. Men det ska bli kul, jag gissar att vi kommer att skratta rätt mycket på lördag, och om det blir nåt på söndag. Hahaha. Säkert en upplevelse i sig! :)

Men - först blir det ett benpass imorgon eftermiddag :o) Kötta, kötta. Pumpa, pumpa.


Kommentarer
Postat av: Ina

Men va bra gjort! Verkligen!! =)

Tortillawrappen lät gött!!! Hur gör du kycklingen te den?=)

2010-01-15 @ 20:56:17
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0