Endorfiner baby, endorfiner!

Ah kvällens rygg- och tricepspass gick sådär skitbra som det gör ibland! Först under dagen vart jag jättetaggad, sen avtog det under eftermiddagen och jag vart rätt seg. Fick skjuts till Sats istället för att gå. MEN passet blev så sjukt bra! Fick bra kontakt, kunde ta ut mig ordentligt, lassade på och ökade på flera övningar! :D Ofta när jag har tränat så har jag fått så mkt ny energi att jag skulle kunna springa ut från Sats och bara skrika av glädje! Helt uppspelt. Det älskar jag!

Dagens övningar:

Rygg
*Chins i maskin
*Ryggresningar
*Sittande kabelrodd, smalt
*Latsdrag, breda
*Enhands hantelrodd

Triceps
*Pushdown med rep
*Press mot pannan, stång
*Press mot magen, stång

Åh igår använde jag min nya mp3-spelare när jag tränade, som jag fick av Rogers föräldrar julklapp. Det är så grymt ha en så liten som man knappt märker när man tränar! Helt annorlunda ha sig egen musik i lurarna mot att bara köra med det som hörs i högtalarna + alla människors sorl, stönande osv.



Jag är så NÖJD! Nu väntar lite mat och en härlig tv-kväll i soffan. Först Familjen annorlunda och sen blir det gråtkalas till Spårlöst. Åh. Bäst tvätta bort sminket innan det börjar ;o)



Natti natti! (I förväg...)

Kommentarer
Postat av: Esroth

Va snygg du är Jenny!

2010-01-11 @ 20:41:29
URL: http://esroth.com
Postat av: Jennie

Åh vad vi har tränat bra idag ;) Duktig du är. Det är så skönt när passen blir sådär himla bra!

Det får gärna fortsätta så =)



Sov så gott sen! kram

2010-01-11 @ 21:49:51
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: H

tittade också på de programmen. Tyckte inte ens om tjejen i spårlöst. Hennes personlighet och allt... men jag satt där ändå o bölade i slutet. :)

2010-01-11 @ 22:09:45
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Ina

Gymfräsch!! =)



Vad är det för märke på Mp3spelaren? En sån där liten vill jag också haaa!!=)

2010-01-11 @ 22:15:06
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: ina

Åh tack! Perfekt pris =D Och tack för informationen, berätta gärna sen m hur länge batteriet håller ungefär. Håller den i 2timmar så är jag glad :)

Ska träna imorrn. Jobbar konstiga tider nu. Har hand om stängningen + att man skall bussa och spårvagna till/från jobbet =40-50min enkel resa. Har slutat vid 21.00 varje kväll då jag har jobbat, stendöd på mornarna pga allt det nya , åka iväg... och nu när jag var ledig tors-söndag var jag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt slut i kropp och knopp + att jag blev förkyld och hade ont i halsen vilket jag inte ville förvärra.

Men imorrn och fram till fredag BÖRJAR jag kl.8.00 och slutar vid 15-tiden.. Så imorrn fram till söndag blir det träning iallafall. Hoppas bara ingen vill byta med mig så jag får ta stängningen igen..

så.. nu har jag lättat mitt hjärta :)



Skall bussa iväg nu.



KRAM!

2010-01-12 @ 09:02:48
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Mikaela

älska chins i maskin :D

2010-01-13 @ 09:31:53
URL: http://mikkatude.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0