Funktionell styrketräning

Idag var jag och gästspelade på Nautilus, körde ett cirkelpass med funktionell styrketräning. Oh jäklar va jobbigt det var! Gött att få svettas lite och få upp pulsen lite. Var 13 olika stationer, man körde en station i 1 minut, 15 sekunder vila, nästa station 1 min osv. Två varv. Det går otroligt fort men är samtidigt väldigt jobbigt. Precis sånt jag gillar! :D

Efteråt blev det promenad på 50 minuter, härligt. Plusgrader, enda nackdelen är att det är så mycket slask överallt som är halt. Hoppas all snö försvinner snart helt och hållet :)

Imorn blir det någon form av löpning. Antingen på bandet eller utomhus. Som det känns nu blir det löpbandet. Men - får se imorn :o)

Min order med mina byxor har inte behandlats än *buhäää* Hoppas dom skickas imorn så kanske jag får dom på onsdag.

Träna på!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra tränat tjejen! Jag funderar också på att testa sån där cirkelträning nån dag snart. Det finns inga sånna pass på vårt gym men det finns en sal där maskinerna är uppställda för att kunna köra just cirkelträning. Ska nog planera in det nästa vecka då jag har lite mer tid och kan slänga in ett extra pass på gymet.



Mm...tycker också att snön kan försvinna helt nu. Gick till jobbet i morse och det var typ två steg framåt och ett steg bak eftersom det var så slaskigt och halt ;P



Mjo, man borde väl egentligen bara ta sig i kragen och träna fastän motivationen inte finns där...men jag tror faktiskt att den börjar infinna sig igen... Särskilt efter dagens formcheck som inte alls gav sånt bakslag som jag trodde. Jag är på G helt enkelt ;P



Ha en bra dag nu! Kram

2010-01-19 @ 09:03:43
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0