Gekås is fantastic!

En sån sticker skulle jag vilja ha ;o) Var ju på Gekås igår och jag handlade för cirka 600 kr, rätt lagom såhär precis innan lön :P Jag köpte inget onödigt, utan bara sånt jag behövde och verkligen ville ha. För dessa 600 kronorna fick jag följande:

- 1 typ tenniströja i funktionsmaterial
- 2 träningslinnen - se bild nedan på det ena
- 1 Sport-BH
- 2 hårband
- 1 förp hårfärg - som jag ska använda senare idag
- 1 bodyscrub från LDB
- 1 bodybutter
- Skrubbvantar till duschen
- Rakgelé med 1 rakhyvel - sån man byter blad på
- 1 stor kudde på 75 x 75 (måttet stämde nog icke)
- 1 stort kuddfodral till ovan nämnda kudde, men fodralet 70 x 70

Bra, bra eller bra? Allt detta för 600 kr. Jag är mycket nöjd :o)

Men de där kuddarna alltså.... Står att kudden är 75 x 75 och att fodralet är 70 x 70, men höll upp dem framför varandra och såg ut att passa. Äh, jag chansar tänkte jag. Och ja, den gick att knöla in, och det blev t  o m plats över. Skumt eller skumt? Jaja. Billigt var det =) Kan visa en bild senare, den var skitsnygg i alla fall och perfekt i mitt vardagsrum.


Jag ser lagom road ut ;o) Men här har jag iaf på mig både träningslinnet och sport-BH:n jag köpte. Det andra linnet är likadant fast svart/vitt-mönstrat.

Nä, nu ska jag packa iordning mig för gymmet innan det är dags att slänga in första maskinen tvätt denna aktiva dag. Mycket som står på schemat idag och jag energinivån är på topp! :o)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, det är väl klart att jag ska aktivera mig! Ska strax sätta igång med träning här hemma. Känner ju inte alls för gymet, men eftersom det står axlar och mage på schemat idag så får jag väl köra det hemma istället och så lite crosstrainer på det, så mycket jag orkar! Det blir kanon!



Kör hårt på gymet! Kram

2010-01-24 @ 13:29:00
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Miranda

Lät ju som en grymt bra affär du gjorde igår :)

2010-01-24 @ 14:22:11
URL: http://mirandasminut.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0