Mål för januari månad 2010

Nu har jag nog funderat klart kring mina mål för januari månad :o) Har kommit fram till några som känns realistiska men som jag ändå får kämpa lite för att klara.

*Minst 60 minuter motion varje dag i snitt. Klarar jag av någon anledning bara 30 minuter ena dagen får det blir 90 minuter nästa. I dessa minutrar räknas även raska promenader in och andra lågintensiva motionsformer.

*3 kvalitativa styrketräningspass/vecka

*Komma igång och springa i alla fall ett par gånger utomhus (om inte vädret blir ännu kallare)

*Registrera all träning på Funbeat så jag kan få ut och presentera statistiken när månaden är slut

Tänker inte ha några vikt- eller måttmål för kroppen då det är alltid svårt att uppnå. Man kan göra allt man kan, men det är ändå kroppen som bestämmer i slutändan. Om man istället har mål som gynnar det man vill uppnå så tror jag att det kommer av sig självt så småningom.

Nu kör vi - januari månad kommer bli en grym månad!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jajemen...januari kommer att bli kanon!

Bra och realistiska mål du har satt upp...men ändå så att du får kämpa...gött!



Ja det är bra med promenader för träningsvärken. Har också lite värk i benen faktiskt...härligt ändå!



Ska försöka lägga upp receptet på kycklingrätten sen...

2010-01-03 @ 15:16:22
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0