Måndag 100104

Alltså, ser inte datumen helt sjuka ut nuförtiden?! Jag blir helt ställd. Ser ju för sjutton inte ut som ett datum utan som en sifferkombination bara.

Jaja. What ever :o) Idag har varit en bra dag! Fortsätter på den nyttiga banan såklart, bra mat hela dagen lång med mellanmål och allt. Promenerade till jobbet imorse och sen till Sats efter jobbet. Körde rygg + triceps i gymmet. Härligt få pumpa musklerna! :) Man märker att det har kommit tillbaka lite studenter, för där var väldigt mycket mer folk idag än förra måndagen. Kul på ett vis, men det går smidigare när det är mindre folk. I och för sig är folk bussiga, det löser sig alltid. Idag körde jag varannan gång i en maskin med en annan kille. Funkar ju kanon, bara ändra vikten emellan! Så det går hur bra som helst ändå, och jag känner mig äntligen hemma ute i gymmet :o)

Totalt har det blivit 50 min rask promenad + 60 min i gymmet. Det är jag förbannat nöjd med en arbetsdag! :o)

Har precis ätit middag, kyckling och ris, och nu blir det lite slappande innan jag stupar i säng tidigt idag. Är trött och känner att jag behöver sova några minuter extra. Det tyckte jag att jag behövde igår kväll också men det straffade sig, vaknade kl 02 och var pigg. Kollade lite tv och somnade 30 min senare igen.

Som ni märker flödar träningsmotivationen :) Jag tror det bl a är vädret! Det är så underbart med snöväder så jag är helt lyrisk. Hoppas verkligen det stannar över onsdagen när jag är ledig!


Bild från gymmet i lördags. Gud vad klen jag ser ut.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, du ser väl inte svag ut! Dumheter ;)



Kul att träningsmotivationen finns där! Det gör den för mig också. Men jag könner mig faktiskt lite småkrasslig nu...hoppas att jag bara inbillar mig =) Vill ju till gymmet imon.



Bra tränat idag bruden =) sov så gott kram

2010-01-04 @ 23:26:44
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: Daniel

Önskar jag hade din motivation!

2010-01-05 @ 21:25:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0