Röd dag = vit dag

Uppe tidigt idag! Eller tidigt, och tidigt - men vakna strax efter kl 09 en extra ledig dag, nja det gör jag inte så ofta. Så för mig är det tidigt :o)

Kosttillskotten svalda, äggen står på plattan och snart är det dags för - suprise - promenaaaad i snön!

Kollade precis så att gymmet har öppet, men det var ingen fara, 10-18 idag. Ska jag nog hinna med. Tänkte ev byta ut två benövningar mot en annan, hmm, får se. Kör rätt många benövningar känns det som, kanske är bättre köra få och tyngre/fler set kanske. Tips?

Later!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh jag vill ha lite av din energi...känner mig inte helt 100 idag heller =( Så du får gymma lite åt mig också ;P



Jag brukar variera mig lite på gymmet (eller jag har börjat göra det nu)...ena veckan kör jag tungt (8rep) på alla övningar och muskelgrupper och veckan efter det kör jag lättare (~14-20rep) på alla övningar och muskelgrupper och försöker få mer kontakt och verkligen pumpa... Känns bra för mig iaf!



Ha en bra dag i snön! kram

2010-01-06 @ 10:22:14
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0