Seg dag...

Idag har varit en seg dag på jobbet. Vi har haft rätt mycket att göra då vi har varit ont om folk, men dagen har ändå varit lång och dryg... Därför passade det bra med en rask promenad efter jobbet i friska luften, blev 60 minuter i alla fall.

Är träningssugen nu så hoppas jag är piggare imorn :o) I vilket fall blir det styrketräning på kvällen; bröst + biceps + axlar. Kötta, kötta, pumpa, pumpa! Kärlek!

Det blir tidigt sänggående idag, känner att kroppen behöver lite extra sömn. Hänt extra damp ner i brevlådan idag - julklappsprenumeration - så det får bli den på spikmattan om ett tag. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh jag behöver nog också lite extra sömn inatt...får bli tidig läggdags för min del också ;)



Bra med en promenad efter en trög dag på jobbet...kände att jag också behövde det innan.



Sov gott nu så köttar vi ordentligt på gymet imon =)

2010-01-12 @ 21:07:07
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC
Postat av: H

köttade en del på combaten idag... men det var alldeles för mkt folk så ibland kunde jag inte ta ut alla rörelser ordentligt. Trist!

2010-01-12 @ 21:25:06
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0