Sköna söndag

God morgon!

Började dagen med en härligt uppfriskande powerwalk på 30 minuter, så skönt. Nu blir det frukost i form av färsk grov fralla med mosad avokado och citronpeppar på. Mums! :)

Jag älskar verkligen när det är snö och kallt, men nu börjar jag tröttna. Idag var första gången jag gick på lite barmark, och känner verkligen hur jag har saknat det! Men det är väldigt varierande här, på vissa gator/områden är det mycket snö kvar, och på andra är det mycket barmark. Men snaaaart blir det nog barmark överallt :o)


Utmed Nissan


Cirka 15 minuter senare i stan.

Så - nu blir det strax iväg för dag 2 av 2 på loppisen. Håll tummarna för att jag blir av med resterande saker idag :o)

Förresten, någon som har nåt gott tips på middag ikväll? Jag har noll fantasi för tillfället. Det ska vara billigt, snabbt och nyttigt. Gärna mkt protein :) Please, överös mig med förslag tills jag kommer hem senare i eftermiddag.

Puss!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0