Söndagsångest?

Nån som har söndagsångest ikväll? Inte jag :o) Känns bara liiite tungt veta att man inte är ledigt något extra förrän till påsk. Men men. Annars är det rätt skönt att jobba på en arbetsplats där man trivs och med arbetsuppgifter man trivs med. Ingen söndagsångest här inte! :o)

Dagens träning:

* 30 min styrka; axlar
* 20 min på löpbandet. 5 min uppvärming, 10 st intervaller 30/30 och 5 min nedvarvning
* 30 min core

Sen var jag rätt mör i kroppen! :o) Köttade axlarna allt jag kunde haha, det känns nu när jag lyfter på armarna. Lovely.

Skönt bara slänga sig igenom duschen, göra sig iordning och direkt iväg på kallas innefattandes maaaaat! Kallskuret med potatissallad och massa färsk frukt. Åh, underbart gott var det! Tycker maten känns så himla mycket godare när man har tränat. Men har svårt äta just när jag tränat, men väntar jag en timme eller två efter träning så smakar det ljuvligt. Tog en proteindrinkt direkt efter bara för att få nåt i mig.



Hugo - finast i världen :o)

Imorn blir det promenad till jobbet, från jobbet till Sats och till sist hem. Okej, väldigt liten promenad hem, typ 5 min, men ändå ;o) På gymmet är det dags för rygg och triceps igen. Tredje veckan "på allvar" igen med styrketräningen. Shit vad tiden går fort!

Nu blir det den vanliga ritualen - spikmattan med något bra att läsa :o)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ina

Så lite kcal?! Perfekt, får se när jag hamnar på Lidl.. då blir det saftinköp :)



Vilken söt vovve! Vill gooosaaa!! =)



Måste åka nu.

Ha en härlig måndag!



Kram

2010-01-11 @ 08:32:36
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Matilda

Hej! Såg att du kommenterat i Bellas blogg om att du hittat ett gym i Halmstad som säljer Celsius. Vilket gym är det? Är lite nyfiken på att testa...

2010-01-11 @ 12:21:02
URL: http://mrantala.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0