Stackars mig.

Ligger i soffan under filten med datorn i knät och kollar förra veckans Mästarnas mästare på SVT24 och tycker synd om mig själv. Det kryper i kroppen av träningslust samtidigt som jag är trött, slö och lite småhängig. Lustigt det där. Hade inte orkar gå och köra ett pass nu, men är ändå supersugen rent mentalt. Och varför är man som mest sugen när man inte får/kan/hinner träna? Skumt.

Så jag får ligga här och tycka synd om mig själv istället :'(

Men jag ligger och läser mina favoritbloggar för tillfället, så jag är ändå rätt nöjd. Blir förflyttning till sängen om en stund, hoppas på att kunna sova nån extra timme i natt. Åh vad jag hoppas jag är piggare imorn, har mycket på jobbet närmsta dagarna och jag är supertaggad inför gymmet ju.


Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0