Vansinnigt uttråkad.

Åååååh vad jag är uttråkad! Jag blir galen. Jag är så rastlös, jag vill ut och röra på mig! Har varit stilla alldeles för mkt idag, först på loppisen och sedan suttit x antal timmar i soffan. Har antingen tränat eller promenerat 1-2 timmar om dagen nu sedan flera veckor typ, måste vara därför det kryper i benen på mig nu, har inte gått mer än 10 meter sammanlagt idag.

Men vill inte gå ut och promenera själv såhär dags en lördag, händer så himla mkt hela tiden, känns sådär kul gå själv. Orkar verkligen inte byta om från mina myskläder till vanliga kläder och traska hem till nån kompis heller. Så jag får skylla mig själv att jag sitter här och vill skrika rätt ut just nu.

Tror f-n jag har läst igenom hela internet och på tv:n finns verkligen ingenting att titta på!

Gud så gnällig jag låter nu haha.

Hm, hörde en bra sak innan kom jag på nu. "Barn gnäller och klagar, kvinnor tar tag i det". Fast på engelska.

Så - ska jag ta tag i det? Vad ska jag göra? GAH!




Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0