God morgon!

Veckans första morgonpromenad är avklarad, och det kommer definitivt bli fler. Bara jag kan komma i säng i tid på kvällarna... Hur svårt kan det vara?

När jag gick ut så sken solen för fullt från en klarblå himmel utanför köksfönstret, när jag kommit ut och runt huset så var det lite mörkare moln som klädde himlen, om jag säger så. Klarade mig från regn i alla fall, men frågan när när det kommer. Säkert nu när jag snart ska cykla till jobbet, när annars liksom :o)

Ikväll ska jag på fotvård - vardagslyx!


Önskar alla en toppentisdag, snart är det helg igen! ;o)



Kommentarer
Postat av: Ina

Mysigt!!!=)

2010-07-06 @ 07:44:43
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Ja det känns najs att ha hittat nåt som funkar för mig. Jag fick Eeze utskrivet för 2 år sedan. Jag fick alla biverkningar utav de värsta biverkningarna + lite till. Trodde jag skulle dö typ på riktigt. Och jag har aldrig fått nån biverkning av nåt i hela mitt liv :|

Vad skönt att det verkar ha växt bort från dig! Kunde du få det lättare ibland när du stressat o så? Funderar också på om det kan finnas något sammanhang med det ibland!

Kram

2010-07-06 @ 07:53:59
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Springer in och önskar dig en trevlig onsdag!

Nu är det bussbyte här:)



kram

2010-07-07 @ 08:10:24
Postat av: Ina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! OMG! MAILET!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH

2010-07-07 @ 17:30:46
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0