Bättre idag :)

Ah, idag kändes det sååå mkt bättre att träna än igår. 55 min bodypump blev det, och jag blev inte alls iskall som igår, så skönt. Men lika svettig såklart ;o) Älskar att ta ut mig och svettas rejält.

Sista bodypumppasset på ett tag nu. På tisdag ska jag in i gymmet och träna med en PT för första gången :o) Spännande! Har träffat henne för en konsultation där vi gick igenom mål, förväntningar etc. Hon ska göra ett tresplitprogram till mig. Känns riktigt inspirerande och motiverande! Hon verkar hur pigg och peppande som helst. Vi börjar med att träna ihop 3 ggr = gå igenom alla delar i programmet. Sen kommer jag träna det själv ett tag, sen utvärderar vi och ändrar lite efter ett par månader för att man inte ska tröttna och för att kroppen inte ska vänja sig.

Känns som sagt superkul! Upptill detta blir det löpning, step och promenader. Yes!

Guuuud idag gjorde jag nåt så sjukt klantigt. Men det skriver jag mer om imorn eftersom vissa kanske läser här inne idag som inte bör läsa det förrän imorn. Hehe.

Imorn är det älskligens födelsedag!! Vi firade lite i helgen med lite presenter och så. Trist att vi inte ses imorn när han är ledig och så, men iaf två kompisar till är lediga så han får nog en bra dag ändå. Och om jag ska vara ärlig - det är nog mest jag som tycker det känns trist att jag inte kan åka ner *skratt* Han är nog nöjd ändå :)

Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jenny!! Har du skaffat blogg!? Kul! Ännu en blogg att följa ;-) Duktig du är som har kommit igång med träningen!





Kycklingburgaren såg smaskig ut! :-)



Kram kram!

2009-08-19 @ 20:34:16
Postat av: Linda

Guuud vad du e duktig Jenny...De låter som du e värsta elitsportaren ;-) Roligt att höra (läsa)... ;-)Kram

2009-08-20 @ 08:07:35
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Ina

ÅÅh, det skall bli spännande och följa dig med nya träningsschemat och det=)



Vad tråkigt det med pojkvännen! Min fyller år den 12 aug, därför väljer jag att ha en senare semester =D

2009-08-21 @ 08:54:57
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Maria

Vad duktig du är Jenny!! Men du, KLART att Roger också tyckte det var tråkigt att du inte kunde komma ner!!! :) kram på dig

2009-08-21 @ 11:07:47

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0