Hmm... då var det min tur då?

Kände just nu för att skaffa en blogg jag med. Vet inte varför, men alla andra har ju. Då måste det ju vara en bra sak? Äh, jag provar i alla fall. Kanske kan vara skönt skriva av sig även om ingen kommer läsa den. För tillfället sitter jag här framför datorn och spelar lite poker samtidigt som jag lyssnar på Brommarpojkarna-HBK på webradion. Verkar inte gå så bra för mitt kära  HBK... Men en halvlek kvar så jag antar att vad som helst kan hända. Jag menar, Jesus gick ju på vatten sägs det? Då kan nog HBK göra mål också.

Later!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer iaf läsa på den...E toppenbra å ha å skriva av sig på...Å familj å vänner kan följa ens liv ;-) Kramar

2009-08-08 @ 09:14:34
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0