Ååååh va trist det är...

Jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Har så ont i halsen, men är inte jätteförkyld i övrigt. Lite täppt i nässvalget typ, längre bak. Börjar känna mig småfebrig också. Ska kolla om jag har feber, ta 2 Panodil och lägga mig och sova så kanske jag är pigg imorgon :o)

Matlådan fixad i alla fall: nötfärsbiffar, kokt potatis och svampsås. Gott! Blir självklart ingen träning imorgon, men ska försöka ta mig till viktväktarna i alla fall :o) Har grym träningsvärk från i måndags och igår *skönt* och känner att jag samlar på mig vätska (ägglossning dessutom), så jag får inte bli besviken om vågen inte visar så stort minus. Jag blir glad bara den visar minus! Tycker att veckan har gått hur bra som helst faktiskt, inkl helgen som jag är nöjd med!

Krya på mig :)

Kram o natti

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0