...

Gårdagens motion blev till slut i alla fall en rask promenad på 55 minuter enligt stegräknaren. Så skönt! Bättre än ingenting, nu känner jag mig så otroligt motiverad till att köra så det ryker!

Vägde och mätte mig idag, och ja vågen visar 1,2 kg mindre än 091203, och måtten ett par cm mindre sedan samma datum. Men då kanske man ska veta att 091203 hade jag slarvat i tre veckor inkl en all inclusive-vecka i Egypten. Men ändå! =)

Har ganska precis vaknat och nu ska jag direkt ge mig ut på dagens första motion = rask promenad.

Later!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du e fantastiskt duktig Jenny och fuska lite måsta man ju ibland..Tack för grattiset och gott nytt år..Kram

2009-12-28 @ 12:06:42
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0