Klappat och klart!

Då var julklapparna klara :o) Eller nu ljög jag lite, har en kvar att fixa imorn, men vet vad så det ska inte bli några problem hihi.

Men så gott som klar! Nu ska jag bara slå in det som inte är inslaget redan. Mysigt, om det inte vore för att jag har sjukt ont i magen efter att ha ätit en kebabsallad på en pizzeria för några timmar sedan. Helt galet ont.

Men måste slå in de jag köpte till Roger idag i alla fall eftersom han kommer imorn innan jag slutar :o) Det andra kan jag ta när jag slutat. Kan flexa kl 15 - det tackar vi för!

Så nu blir det paketinslagning och sedan sängen. Hoppas det magonda går över så man kan sova inatt. Så man är pigg till julafton sen haha. Tomten kan vara påfrestande.

Just ja - jääääkla va mkt snö vi har nu! Visst, allt är ju relativt - men för att vara här är det sjukt mkt. Det är helt underbart!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: ina

zzz.. tänkte bara önska dig en jättego jul!! Hoppas ni får det mysigt! Glöm inte berätta om din julklapp =)



Kraaam

2009-12-23 @ 00:23:37
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Träningsglädje

jag blandade i 1 dl i gröten igår, funkade toppen! fick också med en liten folder med recept, man kan ha det i pannkakor och bröd och annat. och kanske man kan ha det om man gör muffins typ... allt man bakar helt enkelt :) undrar om man kan ha det i såser? testa!

2009-12-23 @ 09:46:34
URL: http://traningsgladje.se
Postat av: ina

..Och då skulle du ätit sånna där "fat"tabletter från MM sports som jag skaffade, så skulle du slippa "fettchocken" i magen =D



Vad mysigt att ni firar ihop :) Åker ni ner till honom sen tillsammas eller åker han själv?

Hur länge har ni vart ihop nu? :)



Vi åker till Mellerud till gubbens släkt och firar. 29-30 kommer mammsen m. sambo + lillasyster o hennes pojkvän. Pappsen bryr sig inte så möe om julen så han får en julklapp som jag skickar med min lillasyster sen :)



2009-12-23 @ 12:29:34
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Träningsglädje

ja jag har nog lite mer vatten, men inte så mycket mer... höftar mest. :)

2009-12-23 @ 13:07:33
URL: http://traningsgladje.se

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0