Lite bilder från dagen =)

Här kommer lite bilder från dagen som varit, helt klart den bästa mässan jag någonsin varit på! Wehoo! Ursäkta bildkvaliteten, bilderna är tagna med min mobil och tja, de blir inte bättre tyvärr.


Ingången till Svenska Mässan :)


Informationstavla, jättespännande va, haha :)


Tävlande för Proteinfabrikken! Grymt imponerad. Köpte mest produkter från dem också :) En t-shirt från dem fick jag också, kastad från scenen haha.



Blandade bilder från olika montrar.


Jaa, detta gottebordet har jag nu hemma. Fick med mig en hel del hem tycker jag! :D Får passa på när det är bra priser + att man kan prova lite bars och så :) Köpte även VPX Meltdown från MM Sports till mässpris *nöjd*




Hmm -90 kcal i den typ?! Står att man bränner totalt runt 100 kcal extra timmarna efter att man druckit den... hmpf... Jaja dom var goda så ett par kan man väl testa för skoj skull :) 10 kcal i en burk så ja, om man bara dricker såna hela dagen borde man ju bli smal fort i alla fall! Hahahaha.


Ja, det var de bilderna jag tog idag. Nu blir det filmtajm här! :) Och popcorn *mumma*.

Är så otroligt imponerad av allt jag såg idag. Alla snygga, vältränade människor som har en viss utstrålning. Alla riktigt muskulösa människor. Magnus Samuelsson är ju extremt huuuuge, jag vågade inte posa jämte honom för det hade sett helt galet sjukt ut. Stod jämte Mariusz Pudzianowski, worlds strongest man, också vid ett tillfälle man jag flyttade mig illa kvickt. Jag ljuger inte om jag säger att jag nästan är hälften av honom - både på längden och inte minst på bredden! Heeeelt galet vad stor han var.

Som man kanske märker är numera motivationen på topp. Så otroligt inspirerande! Ett sånt här event borde vara lite oftare :P

Trevlig lördagskväll!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ina

Du.. jag tog bara en bild och det var det på mig och samuelsson som sagt. JAG GLÖMDE min systemkamera hos pokvännen. "orkade" inte ta kort med mobilen =/



Men hallå?! Vad kostade meltdownen? =)



Jaa, det var görtrökigt att vi inte sågs! Vi kanske gick förbi varandra utan att vi såg att det var "vi" :) Jag såg ut som FAN i håret eftersom jag inte klippt mig på 2 måndader =D. Såg du inte nån stor drös med ful kaluffs, svart klänning, svarta stövlar, vita knäsöckar, svarta strömpeböxer å typ 183 lång med stövlarna?! =D

Fan.... med den beskrivningen lät jag ju som en hårdrockare :|

DET ÄR JAG INTE =)



Ska du in imorrn med?=)

2009-12-05 @ 21:26:01
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Anonym

Svarar lite snabbt innan vi åker till tåget.

Köpte prottepulver (typ massa olika smaker i små provpåsar) från 100% Gold whey som är skitbra! Klockrent att kunna smaka på alla deras smaker. 150kr för massa småpåsar! Löjligt billigt=)

En "tee" från BB (finns på bild på combattjejens blogg), den vita med svart tryck.

7 sånna där "burn babu burn" burkar (JAAAA!! Jag ångrade mig som FAN efteråt:))

Och så såntdär pulver som fixar upp ens volym (som man pudrar på i hårbotten) + nåt vax/creme som var ett paketerbjudande hos min frissa.



Köpte du nåt mer än det du skrev här?=)



Måste dra!



hörs=)



kram

2009-12-06 @ 18:18:55
Postat av: ina

föregående inlägg va frpn mig. Glömde skria namn =)

2009-12-06 @ 18:19:37
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0