Ojoj, det vart livat värre på Eurostop...

Hade ju noll koll att det skulle vara några från Idol och uppträda och signera på Eurostop idag. Det var sååå mkt folk och jäklar vilket liv! Stod inne i en affär när det blev ett sånt galet jubel - jag bara ??? - och affärsbiträdet sa det var Idol :o)

När vi skulle hem var de fortfarande kvar så jag tog ett foto från där vi gick förbi i bakgrunden. Blev ju inte så bra när det var på så långt håll. Men jag kunde verkligen inte med att gå närmare bland alla fjortisar ;o)

Vet inte riktigt hur många dom var eller vilka, men jag såg i alla fall Niklas, Mariette och Eddie. Vet inte om det var några fler.


Dålig bild med mobilen som sagt, men man ser ju att det är Eddie i alla fall :)

Så, nu ska jag snart slänga in handdukar och lakan i torktumlaren och sen är tvätten klar. Ska köra hem till mamma och pappa och äta kalops *mums*.

För att få nån sorts träningsfeeling idag så hade jag på mig löparskor idag med, hihi.

Later!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0