Stress. Stress. Stress.

Ja. Idag har det varit stressig. Som f-n. Hade ont i huvudet imorses när jag vaknade så jag tog det lite lugnt på morgonen, men stressade ändå lite för att inte komma alltför sent. Vill inte ha mer minus på flexen än vad jag redan har ;) På jobbet har det varit mycket idag, hade en grej på eftermiddagen, och det var en del förberedelser som jag inte hade räknat med. Men men. Tur man är snabb så man ändå kan producera lite "ordinarie" = skriva diktat samtidigt som man gör massa annat vid sidan om. Dessutom APT sista timmen på jobbet och vi blir ALDRIG klara i tid. Suck. Det är frustrerande. Enda dagen i veckan det är step på schemat är på tisdagar kl 17.30, vilket innebär att jag måste gå i tid från jobbet. Och naturligtvis har vi möte sista timmen så jag får alltid sitta som på nålar och nästan rusa iväg fem minuter efter att arbetstiden skulle tagit slut. Ååååh. Stress. Stress. Stress.

Men jag hann till passet i alla fall, racerfart nerför sjukhusbacken :o) Bra uppvärmning genom stan. Det var ett riktigt bra step-pass, har inte varit på det på ett tag, och blev glatt överraskad. Vilken energi jag fick efteråt! Energi och lyckokänslor, så underbart! Massa peppande musik och mycket tänkande på rörelserna upptill = man känner inte riktigt hur jobbigt passet faktiskt är, och tiden den flyger fram. Vips så är passet slut!

Men det är ju så det ska vara. Man ska njuta av träningen. Och det gör jag oftast! Vad vore livet utan träning?! Fy sjutton va trist.


En trött jag efter gårdagens bodypump :)

Följer mina sedvanliga rutiner idag och lägger mig på spikmattan med en bra tidning om en stund. Mot en lika härlig onsdag! Dock blir det ingen träning imorn förutom promenad, ska fixa lite här hemma efter jobbet och vila mig inför torsdagens bodycombat. Det passet ser jag mycket fram emot. Och vägningen på viktväktarna innan dess på torsdag! Måtte det visa minus trots helgens julmat med mera :o)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: H

Jag tyckte också passet var riktigt bra igår :) Vi ses säkert på tisdag, om du nu inte går o blir sjuk din stackare... kram!

2009-12-09 @ 19:38:31
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va roligt o höra..välkommen..ler...ser att du tränar oxå..kul! Ha en fin kväll...kram S

2009-12-15 @ 22:22:29
URL: http://www.metrobloggen.se/traningskoll
Postat av: Sofia

Va roligt o höra..välkommen..ler...ser att du tränar oxå..kul! Ha en fin kväll...kram S

2009-12-15 @ 22:24:10
URL: http://www.metrobloggen.se/traningskoll

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0