Tisdag 29/12

Wohoo, ytterligare en dag närmare ledigheten :o) Bara en morgon till att gå upp! Skönt. Sova, sova, sova. Jag är så fruktansvärt trött idag, vet inte riktigt varför. Är både trött i kroppen och sömnig, så blir till att sova väldigt tidigt. Jag har dessutom en grym träningsvärk i både överkroppen och benen. Det märks att man latat till sig sista tiden ;o) Men åh va skönt med träningsvärk, då känner man att man verkligen har tränat. Härlig känsla faktiskt! Det är lite sådär gott-ont, inte sant? I like :)

Blev en promenad på cirka 45 minuter efter jobbat, riktigt halt på vissa ställen så fick inte upp flåset direkt. Men ändå väldigt skönt få luft och röra på sig.

Nu sitter jag nyduschad och mätt i soffan framför Förnuft och känsla, så himla mysig. Trodde jag hade sett den, men tydligen inte! Går i tre delar om vardera en timme, sånt gillar jag. Det är liksom lagom. Och jag gillar när de går på svt också, slippa reklam stup i kvarten.

Imorn blir det en snabbis på stan efter jobbet med Maria och sen ska vi till en vän på lite tacomys :)

Puss & Kram


Såhär vitt och fint var det utanför fönstret på jobbet idag framåt 09-tiden. Precis innan snöade det otroligt mycket, och jag har aldrig sett så stora flingor tidigare! Det var helt bisarrt så stora dom var. Önskar jag hade fått med det på bild.

Kommentarer
Postat av: Ina

HAHAHAHA!!! Kul kommentar om oreal cookiepie:en=) Döööööh, den är inte att leka med. Sikken smak. Mmmååoooh!! =)



Tack för tipset om bussarna! Skall kolla upp det :)



Haft en bra dag idag så här typ sista-näst-sista-kvällen-2009?=)

2009-12-30 @ 20:35:08
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0