Löpband á 35 minuter i alla fall.

Stack direkt till Sats efter jobbet och körde lite på löpbandet. Träningsvärken var sådär, men när jag väl kommit igång och fått igång cirkulationen i benen så kändes den inte. Inte alls faktiskt. Nu efteråt känner jag ju såklart den, men vad gör det :o)

Körde 35 minuter, blandat gå och springa. Gött!

Visst 35 min är inte jättemycket, men bättre än inget!

Nu blir det duschen, och så ska jag göra köttfärssås och spagetti. Mumma!

Sen antar jag att man inte får missa Bonde söker fru ;o)

Kommentarer
Postat av: Ina

Skitbra gjort! =)



Ang. det du kommenterade om svinis-inlägget så formulerade jag det så som jag egentligen skulle ha gjort där på lunchen då jag skrev det.. Var en aning frustrerad över just att jag vet att jobbar"kompisarna" har på nåt sätt svårt att acceptera vissas val ibland så det övergår till värsta diskussionen BAKOM RYGGEN såklart. Så jag var trött på det sistnämnda och bara väntar på att de ska dra igång. Suck.

Bra skrivet det du skrev :) Jag får nog stanna upp ibland och tänka efter på en smart Jenny-formulering :D

2009-11-11 @ 22:13:34
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0