Sprang för första gången på läääänge idag!

Idag hade jag inte så gott om tid på mig efter jobbet, så jag körde en stund på löpbandet. Har inte sprungit på riktigt, riktigt länge - men det var sååå skönt! Blev inte så jättelång stund pga tidsbristen, men 25 min blev det i alla fall och jag fick upp pulsen och flåset, och svetten den rann. I löv it!

Stack ner till stan på lunchen och köpte de fina träningsbyxorna =) Hade tur så de fanns kvar! Riktigt, riktigt nöjd med dom.

Imorn ska jag äntligen kolla ögonen och få en ny lins så att jag slipper ha glasögonen. Har haft dom på mig nu lördag-tisdag och ja, det är ju skitjobbigt! Är så van vid linserna. Allt blir jobbigt med glasögonen. Blir konstigt när det regnar ute, det blir imma när man kommer in, jättejobbigt träna med dom, dels när svetten rinner och dels sitter dom inte på plats när man rör sig. Och dessutom skaver det både på näsan och bakom öronen, även om jag vant mig mer nu efter några dagar.

Nej, jag vill ha mina linser. NU helst. Men får vänta tills imorn, ska väl överleva tills dess antar jag.


Bild från i somras då jag också var utan linser några dagar. Inte världens snyggaste bild kanske. Haha.

Yes. Over and out. Puss.

Kommentarer
Postat av: Ina

Guuu va gött med joggingen! Bra gjort =)

2009-11-09 @ 21:08:35
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0