Pälsmössa + smink för en tusenlapp!

Var en runda på stan igår efter lunchen med mamma, köpte mig bl a en pälsmössa :) Vad tycks? Nej, självklart är den inte äkta.



Köpte dessutom ett startkit med I.D makeup, för 995 kr. Har aldrig nånsin handlat smink för så mkt på en gång... Men jag tror detta är bra för min hy, får göra vad jag kan för den! Funkar det bara så är det lätt värt det. Hon testade på mig i salongen och det såg snyggt ut. Får se hur jag får till det själv :o)

Trist man har så dålig mobilkamera bara... ingen bra vanlig kamera heller. Därav den dåliga kvaliteten på alla mina bilder.

Hoppas ni har en mysig lördag! Det har jag och mannen :o)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Sjukt snygg mössa Jenny...Har oxå testat idsmink...Himla dyrt och svårt att få det att hålla en hel dag...Speciellt om man blir blöt i ansiktet. ;o) Regn, snö, svett...Men bara naturliga mineraler e ju kanon för hyn...Lycka till..;o)

2009-10-18 @ 16:45:04
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Ina

Coolt! Skall nog inhandla mig en björnf*tta jag med :P

Roligt namn, höhö :)

Plattar den till håret om man sprayar och fixar volym på det innan? =/

2009-10-18 @ 19:23:59
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: H

Hej :) Jag har inte bestämt mig om jag går imorgon eller inte. Vet inte vad det blir för väder! O dessutom vet jag inte om jag vågar gå dit o må dåligt av nervositet! Jag får alltid så hög puls. Vi kan väl höras på msn imorgon eftermiddag. Du slutar 17 o kommer in på msn? Kram

2009-10-18 @ 19:28:24
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Träningsglädje

åh, din mössa var också fin. stiligare än min, precis som du säger. måste vi shoppa nya jackor (kappa?) och skor och grejer nu också? fejkmössan för en hundring kan bli dyyyyr i längden. :)

2009-11-12 @ 11:42:31
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Angelica

rek. dig att köpa I.D smink på nätet. Halva priset! Testa www.feelunique.com eller www.lookfantastic.com



Handlar hårprodukter på de sidorna. Funkar utmärkt och tjänar en del hundralappar på det. Brukar köpa schampoo, balsam, inpackning från Redken. För alltihop ink.frakt från England betalar jag ca 450 kr. Hos frissan i stan betalar jag 420 kr för BARA inpackningen !! Skam.



Ha en trevlig helg Jenny! För min del blir det Malmö! =)

2009-11-12 @ 21:13:05

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0