Jag älskar min spikmatta!

God morgon!

Oj vilken tidig kväll det blev igår. Kände mig helt slut efter idol! Låg och slötittade zappandes mellan kanalerna en stund och bestämde mig sedan för att gå och lägga mig! Varför inte, tänkte jag, när man är så trött? Gjorde mig iordning och släckte ner här, la mig på spikmattan en stund och läste. Pang! Jag slår upp ögonen helt förvirrad - jag har alltså somnat liggandes på spikmattan med x antal spikar in i ryggen och sovit där cirka en timme! Galet. Sen vaknar jag ytterligare en timme senare och är helt täppt i näsan. Gaaah! JAG VILL INTE! Sov sen vidare till 10-tiden idag och ja, jag har sovit i 12 timmar. Och det behövdes tydligen! Inte täppt eller förkyld, men känns lite sådär konstig. Så idag blir det ingen träning iaf. Tänkte städa lite, gå en runda på stan, fotboll i em och sen bara slappa hos Maria ikväll.

Härlig lördag! Hoppas jag, så jag inte blir sämre bara.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=AmelieEvaCarina



in o fynda!

2009-09-19 @ 13:37:39

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0